videokeman mp3

20101116

B U D A K B A R U

hai kamu kamu bloggers semuaa :) saya budak baruu di belog ini , jadi , sila beri tunjukk ajarr , hait ! okehh , jadi kini , saya agak memahami kegunaan belog ini , kira macam diari lahh kann ? tapy , hidup saya nehh semua boringg jeaa . soo , harini , apa saya buatt ehh ? haa , pagy tady , saya pegy ambek abang saya katt shah alam sanee :O jaoh kann ? haa ! dea baruu habes INTEC programme AUSMAT dekatt situhh , so boys in the house pun semua pegy ambek deaa . perempuann tingall rumahh , kecik lagy . jaga SHAHID , baby baruu :) comell gilaa dia sorang nehh . annywayss , selepas terbuka kelopak mata di hening pagi yang berembun bayu sejuk ini , ummy memberi duit untuk membeli nasi lemak yang pasti mantap di gerai JOE CORNER yang terletak kira kira 5oo meter dary rumahh :) balek jeaa rumahh , waled menyeru aku ke bilik air , untuk bermandi manda membersihkan diri bersiap sedia untuk perjalanan 1o7 KiloMeter . tepat jam 0815 hours , kami pun memulakan pejalanann . jadi mulalah quest untuk ke Seksyen 17 . dalam perjalanan , hampir semua perkara diperdebatkan , termasuklah bill handsett ku yang melambung tinggi , teima kasih kepada Fitri Najiha Arsad yang amat baik dan cute :) cerita tentang kadar prabayar Maxis , serta kisah bapaku yang ingin menjual rokok sebagai ganti perusahaan gas yang pernah dilakukannya dahulu . aku pun terfikir , haii , susah benor bapak aku nehh . sampai nak jual benda yang ada nikotin , tar , ubat gegat , dan bahan pencuci roket di satu tempat yang sama ? mind me , tapi walaupun untung dia 1oo % , walaupun aku LADOS , takkan aku biarkan bapak aku sendiri jual benda pekedajal tu nak buat orang lain mampus . kesian ahh dohh , orang laen nakk hidup jugakk . cerita punya cerita , PAP ! sampai tol sungai besi . sejam setengah macam takde rase jeaa . lepas jeaa tol , oh SHITT ! JAMMED ! argh ! mula mula , sumpah bajet jammed gilaa , tapy lepas kejap tuhh , punca jammed dikenalpasti . pasal orang belanggar kat jalan seberang , jalan ini jadi mangsa . macam biasaa ah , orang malaysia . jalann , usha usha berlanggar teruk siket , pastu jalan . dahla usha jeaa , tak pasal pasal karang , jadi lagi satu accident . tak ke bodoh namanye tuh ? okeh , takk kesah ah tuhh , masalahnye , time tuhh aku nakk terken**g ! SHITT uno mas ! pastu , aku tensen , aku tido . bangon bangon jeaa , naseb baek lhaa bapak aku pergi ECPI ambek Holyshit Bath dea tuhh . time tu lhaa aku terpiker , erk , kalau bapak aku jual rokok , pastu jual produk kesihatan , bapak cliche siall ! ironi tahap Dewa Siva ah ! ahh , pegy mampos ahh , asalkan duet masuk , hidup happy , sudahh ! pastu lepas ambek barang barang and aku kenc**g sat , kiteorang gerak ke Shah Alam pulekk . gerak punya gerak , hmm . lumrah KL . JAMMED . memang SHITT dohh , tapi jalan jugakk . ak nehh memang habitt , time jammed jeaa , aku tido . memang terbaek ah . bangon bango jeaa , dahh sampai INTEC , kolej CEMARA . aku pun tolong tolong lhaa load barang ke dalam bonet HARRIER tuhh . sekali ternampak ego MBE 131 , teringat kembali nostalgia lama membawa motor di jalan jalan kampung sebelum mendaftarkan diri di STAR :) soo , dah load tuhh , kiteorang makann dekat McD terdekatt . macam biasaa , aku tidak terpengaruh dengan promosi baru McD , sebaliknyaa memilih Spicy Chicken McDeluxe :) paling BEST ! then , aku bawak dulang tuhh nakk naek tingkat atas taww . careful , carefull , OOPS ! TERJATOHH PULAKK ! SHITT ! haha , tergelak bapak aku usha :) at least i gave him some laughs . time makan tuhh , kieorang pun ceritalahh tentang shasha 5A . feeling deaa , masyukk baii :) pastu aku pun mengimbau kembali time dapat 8A dulu dulu :O wow , meemang hebadd :) lepas dahh cite cite , aku , fique dan kerr pon balek naek keta meninggalkan waled yang ingin berjumpa dengan salesman rokok tuhh duluu . nanty dea balek naek ego tuhh , yayy ! :) lepastuh , abang aku yang sorang nehh , masuk jeaa federal , kereta tak lekang dek 14o KM dea bawak . memang terbaek ah , tahniahhh . 1 1/4 jam , dahh sampai Melaka Maju 2o1o . pastu kiteorang pun menyimpang sat ke Tesco Cheng untuk membeli stok jajan yang pada awalnya ingin disimpan buat seminggu . tapy apakan daya , ini keluarga piranha , jadi dalam pada saya type post nehh , mamee pek 2o sudah lesap dari pandangan . jadi , mintak diri duluu yeaa , nak makan tidbits ! esokk post lagy okehh ? tataaa :)

No comments:

Post a Comment